سرخط خبرها

نظر صریح مهران مدیری درباه بازی‌اش در «درخت گردو»: افتضاح بودم!

  • کد خبر: ۸۹۱۳۸
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
نظر صریح مهران مدیری درباه بازی‌اش در «درخت گردو»: افتضاح بودم!
مهران مدیری حالا بعد از یک سال ترجیح داده حرفش را درباره حضور و بازی در فیلم «درخت گردو» پس بگیرد. یعنی ترجیح داده خیلی مته به خشخاش نگذارد و حتی با وجود کلی تعریف و تمجید از اینکه چرا در این فیلم بازی کرده، خودش پا پیش بگذارد و بگوید که چقدر افتضاح بوده است.

عروجی | شهرآرانیوز - مهران مدیری حالا بعد از یک سال ترجیح داده حرفش را درباره حضور و بازی در فیلم «درخت گردو» پس بگیرد. یعنی ترجیح داده خیلی مته به خشخاش نگذارد و حتی با وجود کلی تعریف و تمجید از اینکه چرا در این فیلم بازی کرده، خودش پا پیش بگذارد و بگوید که چقدر افتضاح بوده است.

«درخت گردو» آخرین کار سینمایی بود که مدیری در آن در کنار پیمان معادی و مینا ساداتی و کارگردانی محمد حسین مهدویان بازی کرد و آن قدر بازی و حضورش در این فیلم نچسب بود و بدون دلیل، که در همان روز‌ها هرکسی از او می‌پرسید چرا قبول کردی در این کار حضور داشته باشی طبیعتا پاسخ روشنی نمی‌داد.

او حالا در صحبت هایش به صراحت درباره بازی اش در این فیلم حرف زده و گفته است: «هنوز نفهمیدم دلیل انتخاب من برای بازی در «درخت گردو» چه بود. نمی‌دانم فیلم «درخت گردو» را دیده اید یا نه؟! من افتضاحم در آن فیلم. این را واقعا می‌گویم. من خیلی در آن فیلم بد بازی کردم. یعنی وقتی فیلم را دیدم نفهمیدم چرا بازی کردم.

حالا دوستم داشتند یا دوست بودیم گفتند تو هم بیا بازی کن، ولی یک چیز افتضاحی بود. یعنی جایزه «چپق طلایی» اگر وجود داشت برای این فیلم به من می‌دادند! هرچند پیمان معادی در همین فیلم درخشانه.»، اما او قبل از این حرف‌ها به ویژه در نشست خبری اولین اکران فیلم در جشنواره فیلم فجر حرف‌های دیگری زده بود. مدیری به خبرنگاران گفته بود: «من سال ۶۶ در این اتفاق [بمباران شیمیایی سردشت]حضور داشتم. ما بانه بودیم و وقتی سردشت را بمباران کردند، ما اعزام شدیم آنجا و تقریبا یک بخش بزرگی از این اتفاق را از نزدیک دیدم.» او گفته بود سال‌ها در کردستان زندگی کرده است.

بعد گفته بود حضور بازیگران خوب، فیلم نامه‌ای که دوستش داشته و عشقش نسبت به مردمان کُرد، باعث شده است این کار را قبول کند، اما حالا در اظهارات اخیرش همه آن حرف‌ها را پس گرفته و تلویحا حضور نمایشی و مخاطب جذب کنش برای فروش بیشتر را تأیید کرده است، البته همان روز‌های جشنواره خیلی از منتقدان به این موضوع اشاره کرده بودند، ولی او ترجیح داد به شیوه خودش پاسخ بدهد. صحبت‌های مدیری تا حدودی باعث تعجب بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی شد. صحبت‌هایی که البته سیدمصطفی احمدی، تهیه کننده درخت گردو، آن را تأیید نکرد و گفت: «آقای مدیری دیشب شوخی کردند و متأسفانه بعضی‌ها هم این شوخی را جدی گرفتند.»

مهران مدیری این روز‌ها به دلایل دیگری هم روی بورس است؛ برخی خبرنگاران حوزه موسیقی از دستمزد‌های نجومی سریال جدیدی که مهران مدیری هم در آن بازی می‌کند، پرده برداشتند. فیلم نامه این سریال را سعید نعمت ا... نوشته و مهران مدیری هم در آن بازی می‌کند؛ مدیری بیشتر از ۵ میلیارد دستمزد گرفته است و حمید فرخ نژاد هم چیزی حدود ۴ میلیارد تومان.

هرچند اخبار مربوط به دستمزد‌های بازیگران سینمای ایران هیچ وقت نه تأیید می‌شود و نه تکذیب و هیچ مرجعی هم دراین باره وجود ندارد، ولی به نظر می‌رسد با رونق گرفتن ساخت سریال در پلتفرم‌های داخلی، این آمار و ارقام خیلی هم نمی‌تواند دور از ذهن باشد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->